Auteur: Hartog, Adel P. den (4 titels)
- Hartog, Adel P. den Technologisch vernuft en eten buitenshuis als massaverschijnsel in de negentiende en twintigste eeuw. in: Buitenshuis eten in de Lage Landen sinds 1800. Red. Marc Jacobs, Peter Scholliers. 29-56 (2002)
- Hartog, Adel P. den Technologisch vernuft en eten buitenshuis als massaverschijnsel in de negentiende en twintigste eeuw. in: Buitenshuis eten in de Lage Landen sinds 1800. Red. Marc Jacobs, Peter Scholliers. 29-56 (2002)
- Hartog, Adel P. den The role of nutrition in food advertisements: the case of the Netherlands. in: Food technology, science and marketing: European diet in the twentieth century. Ed. Adel P. den Hartog. 268-280 (1995)
- Hartog, Adel P. den Feeding schoolchildren in the Netherlands: conflict between state and family responsibilities 70-89 In: The origins and development of food policies in Europe. Ed. John Burnett, Derek J. Oddy (1994)
© 2008 KNAW/Meertens Instituut